home!

Så då va man hemma igen då :-P
Hos tandläkaren gick de bra, de va vägen dit som va svår, först så höll jag knappt att komma ifrån parkeringen, sen mötte plogbilen, så jag höll på att köra fast, sen så hade dem plogat jävligt dåligt i stan så de va lite kaos. men de gick :-D ska köra in till jobbet i morrn oxå så jag får nog börja i tid.
 



Sen tog jag en sväng till IQ och lilla Ofelia.



så jävla söt!



Börjar bli lite trött :-D



NE vaken igen :-D världens sötaste!



Heheh tittar på skräckis med mamma :-P



Så börjar göra sig klar för att gå till mormor :-)



Varmt och skönt :-D

ByE!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag snodde dom tre bilderna när jag håller i skruttan.

I hope you don't mind. :)

2008-11-27 @ 11:13:27
URL: http://josephineericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0