Är helt slut :-D

Har jobbat hela veckan lång, nästan.
Är ledig i helgen.
Jag gick up kl 15 i dag, jag va helt slut! :-P jag känner att jag har en förskylning på gång som inte vill bryta ut, så man mår så där lite dåligt hela tiden, och är jävligt trött och hängig och världens huvudvärk!
Men i dag har jag varit lite duktig i allafall, har nästan städat alla mina rum, alla förutom badrummet :-) Så nu har jag jätte fint, ja tills om ca 2 dagar så de kommer se ut som vanligt igen :-P och så va jag lite busig i dag med, jag hängde upp mina julsjänor. jag vet att de är tidigt, men jag kunde inte hjälpat :-D
I  morrn ska jag och mamma till IKEA och titta runt lite hade vi tänkt, bara hon och jag, de blir som lugnast så.

Nu ska jag gå och göra lite mackor och nått varm att dricka.

BYe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0