kan inte julen vara över?

Jag är så trött på detta med julen just nu så jag vet inte vad :-( har ingen ork eller lust med nått alls, och så är jag på piss humör, vilket kunderna säkert kommer på smaka lite på ;-P och sen är de den nya stressen över nyår! vilket jag kan skita i helt och hållet   :-) jag tror jag kommer göra de oxå. Jag ser ju inte meningen med de. Men de finns nog massor som gör de och tycker de är den viktigaste dagen på året, och dem får tycka de :-D

Är nu ledig tills på måndag, vilket är jävligt uppskattat, sen jobbar man måndag tisdag sen är jag ledig i 2 dagar :-) sen jobbar jag torsdag ledig fredag, jobbar helgen :-) en jävligt skön vecka måste jag säga :-)

Ska se om jag hittar på nått med kusinen i dag, hon kanske kan få mej på bättre humör.
Nu ska jag städa upp efter min kära bror som tog över mitt vardagsrum :-) under julhelgen.

Ursäkta mitt humör i dag, men de är en sån dag bara :-)

ByE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0