jag är inte sjuk, jag är inte sjuk :-)

Ne jag är inte sjuk, de sitter jag och intalar mej :-P fan vilken dag! hahah jag har halv sprungit från kassan till toan i dag. Satan vad jag mådde skit, Maria gjorde allt hon kunde för att få in nån, men de svårt när de är bara hon och jag som va friska nog att jobba :-) men vi hade en extra kom kunde kom in till 3, vilket va perfekt, för jag slutade då, så jag behövde inte förlora några timmar, ska jobba i morrn i några timmar oxå, tyckte att chefen behöver lite ledigt :-)
 men de är lugn.

Sitter just nu och tittar på pappa när han försöker lista ut hur alla boxar och sladdar fungerar ihop med alla våra tv apparater, lite roligt när han ser så förfånade ut, "de ska funka jö" :-) men de gör inte! Men nu är de tydligen mitt fel nu ;-P

ByE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0